یسنا چیکیلو

بد غذايي

1393/5/11 13:48
نویسنده : مامانی
786 بازدید
اشتراک گذاری
يسنا گلي توي نيمه اول چهارسالگي خيلي كم اشتها شده بود.چون بازيگوشي و لجبازي و بقول خودش اينا چيزا(يعني اين چيزا)باعث ميشد كه دخترماماني وقتي ميخواست غذا بخوره هيچ توجهي به گرسنگي خودش نكنه و فقط به كرسي نشوندنحرف خودش براش مهم بود.البته من توجه زيادي به اين موضوع از خودم بروز ندادم.و اين باعث شد دوباره غذا خوردنش نرمال بشه.وزنش بين ١٣ تا ١٥ كيلو بالا و پايين ميشد.وقتي سرما ميخورد و بي اشتها تر تر تر ميشد وزنش به ١٢ كيلو ميرسيد.البته يسنا جوني هميشه وزنش معمولي بوده .و سالي يك كيلو اضافه وزن داره.به نظر من كه از چاقي بهتره.
پسندها (1)

نظرات (3)

خاله فهیمه
13 مرداد 93 21:58
سایتت بامزه است مینا جون ولی این حرفها رو که از خودت درآوردی و توی سایت نوشتی رو از کجا درآوردی؟درباره خاطرات دملت میگم . تازه وقتی روی اسم خودم کلیک میکنم هیچی درباره من و یسنا نیست.
میترا
19 آبان 93 13:38
البته که باربی بمونه خوشکلتره
نمدکده زیبا
20 آذر 93 10:42
سلام خوشحال میشم به وبلاگ هنری من سری بزنی .